Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2013

mini haul and reviews!

Αυτα αγορασα τελευταια.. σε πρωτη ματια...Για να τα δουμε καλυτερα..:)

Θα ξεκινησω με την κρεμα απο bioten μια κρεμα προσωπου  24ωρης ενυδατωσης...
Την ηθελα αρκετα αυτην την κρεμα γιατι ειχα ακουσει πολυ καλα λογια για αυτην..και οντως ειναι πολυ καλη!!!
Ειναι για κανονικο/μεικτο δερμα.. το δικο μου ειναι μεικτο..
Η υφη της ειναι πολυ ελαφρια και αυτο ειναι οτι πρεπει για την ενυδατωση του δερματος για μεγαλη διαρκεια αφηνωντας τo δερμα απαλο και χωρις γυαλαδες οπως λεει και στο κουτακι της..Και πραγματικα κανει αυτο που λεει! Την χρησιμοποιω πρωι και βραδυ στ προσωπο και στο λαιμο..ειναι για ηλικιες 20-35..
Αξιζει να την δοκιμασετε!( Εννοειται πως ειναι paraben,paraffin,colorant free!)

Επομενα προιοντα ειναι τα μανο που αγορασα απο essence και BeautyLine..
Απο essence αγορασα ενα μαυρο χρωματακι γιατι μου αρεσει πολυ και μου  ειχε τελειωσει το προηγουμενο που ειχα..ειναι το no144 black is back! πολυ ωραιο βερνικι με ωραιο πινελακι.. κοστιζε γυρω στα 2 ευρω!
Απο BeautyLine πηρα δυο..το 234...ενα απαλο nude χρωμα.. και το 258 ενα  σκουρο μωβ χρωματακι...!πολυ φθηνα μολις 1ευρω κοστιζαν το ενα..

Επισης, απο essence πηρα την πουδριτσα all about matt! σε κομπακτ μορφη ειχε και σε loose powder αλλα πηρα αυτη για αρχη γιατι νομιζω με βολευει καλυτερα!ειναι μια πουδρα που ηθελα να την δοκιμασω..ειναι διαφανη.. την χρησιμοποιησα κανα δυο φορες μεχρι τωρα και μου φανηκε πολυ καλη!κοστιζε γυρω στα 4 ευρω!


 
Eπομενο προιoν ειναι ενα κραγιον απο seventeen το no22 απο την τελευταια τους σειρα την Matte Lasting Lipstick ενα σκουρο ποοολυ σκουρο κραγιον οτι πρεπει για χειμωνα!!!Η συσκευασια απλη και καλη, διαθετει SPF 15, ειναι Parabens free..κοστιζε 9,90!


Επομενο προιoν ειναι ενα liquid eye liner.. απο την εταιρεια catrice.. πρωτη φορα αγορασα προιον απο αυτην την εταιρεια που απο οτι εμαθα ειναι ιδια εταιρεια με την essence απλα ειναι για γυναικες μεγαλυτερες (?!) απο οτι μου ειπε η πωλητρια και οι συσκευασιες τους ειναι πιο "σοβαρες" σε σχεση με της essence!ειναι πολυ καλο και σταθερο ειναι μαυρο..το νουμερο του ειναι 010 Dating Joe Black!
Ακομα ενα προιον..οι βλεφαριδες απο την εταιρεια azade.. ειναι οι πρωτες που αγοραζω και για αυτο διαλεξα για αρχη τις πιο οικονομικες που βρηκα στα Ηondos Centre της Ερμου! κοστιζαν 4,99..ειναι πολυ φυσικες...δεν αντεξα την ιδια μερα που τις αγορασα τις εβαλα το βραδυ που βγηκα και ενθουσιαστηκα!Ηταν πολυ φυσικες στο ματι και εκαναν πολυ ωραιο το βλεμμα... θα ξανααγοραασω σιγουρα!(ΑΑ και πηρα κολλες για βλεφαριδες μικρουλες  απο toyoko ηταν φθηνες και προτιμησα να παρω extra γιατι δεν εμπιστευομαι αυτες που εχουν μεσα στο πακετο τους οι βλεφαριδες!)


Τελος...μια  μονη σκια απο Peggy Sage που ονομαζεται moka! μου αρεσε πολυ σαν χρωμα.. απο την ημερα που την αγορασα την χρησιμοποιω ειναι  ενα ομορφο καφε..γραφει ματ αλλα φαινεται πως εχει ελαχιστο shimmer..ειναι υπεροχη για καθημερινο αλλα και για βραδυνο 
μακιγιαζ...Χτιζεται και μπορειτε να την βαλετε οπως θελετε!εμενα μαρεσει για την "μπανανα" του ματιου για βαθος αλλα και στην ακρη την χρησιμοποιω στην γωνια του ματιου!
Ελπιζω να σας αρεσαν...
Αλεξανδρα xx

12 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία τα πραγματάκια σου!!Δυστηχώς η ενυδατική από Βioten δεν μου άρεσε πολύ γιατί προτιμώ η κρέμα να έχει λίγο πιο πυχτή υφή!Θέλω πολύ να δοκιμάσω την πούδρα από Essence!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστω πολυ!!Ειναι οντως πολυ ελαφρια αλλα δεν ξερω εμενα μου αρεσει!ειναι πολυ ωραια η πουδριτσαα αξιζει να την δοκιμασεις! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραίο post! Την ενυδατική της bioten την είχα και εγώ και όντως είναι καλή!!Peggy Sage που βρήκες...; Η essence ειναι φθηνή και καλή εταιρία, την πούδρα loose powder την χρησιμοποιώ εγώ και κάνει δουλειά! Φιλιααα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Eυχαριστω Αλεξανδραα!Peggy Sage βρηκα στο The Mall!ανοιξε σχετικα προσφατα νομιζω κανα δυο -τρεις μηνες και εχει πολυ ωραια πραγματα και για νυχια αλλα και ειδη μακιγιαζ! Την loose powder θα την αγορασω μολις τελειωσει αυτη γιατι την εχω βαλει στο ματι καιρο!!!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραίες οι αγορές σου :) Το κραγιον της seventeen εχει υπέροχο χρώμα, και γενικά, τα λατρευω τα κραγιον της seventeen, εχουν τελεια εφαρμογη! Επίσης, σκεφτομαι κ εγώ να δοκιμάσω τη πουδρα της essence! Πολύ ενδιαφέρουσα φαινεται! :) xx
    Vasiliki, tell-a-beauty-story.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σε ευχαριστω παρα πολυ Βασιλικη μου..:)ναι οντως και εγω εχω παθει πλακα με το χρωμα του κραγιον.. εμεινα πολυ ευχαριστημενη θα παρω απο την ιδια σειρα και καποιο απαλο ροζ που μου αρεσε!οσο για την πουδρα ειναι πολυ καλη και αξιζει για τα χρηματα της!xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραία πραγματάκια!Με γειά σου!Την έχω την ενυδατική της Bioten αλλά δεν την έχω δοκιμάσει ακόμα γιατί δεν έχω τελειώσει την προηγούμενη ενυδατική μου!Την πούδρα της essence θέλω καιρό να την δοκιμάσω!Δεν το ήξερα οτι η azade είχε ψεύτικες βλεφαρίδες!Δεν έχω δει στο hondos!Φιλια!
    http://love4glam3.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σε ευχαριστω πολυ Ιωαννα μου!! Η πουδριτσα ειναι πολυ καλη!!:)Ναι ειχε και μεγαλη ποικιλια βλεφαριδων..τις βρηκα στo Hondos στην Ερμου!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφα όλα τους.Η πούδρα της essence πολυ αγαπημένη!!!
    Αν θες ρίξε μια ματιά και στο μπλοκ μας, θα σήμαινε πολλά για μας.http://beautylittlesecretssd.blogspot.gr
    Φιλιά πολλά Sophia :* :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σε ευχαριστω πολυ!!Οντως ειναι πολυ καλη!
    Εννοειται πως θα ριξω!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή