Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2013

Εύκολα και γρήγορα hairstyles για μέρες με πολύ αέρα!


  Εδω και δυο-τρεις εβδομαδες εχουμε καταλαβει το γεροο κρυο του χειμωνα!!Αυτο σημαινει βροχες,αερας,υγρασια..που δεν ειναι και οτι καλυτερο γ τα μαλλια μας!και ετσι αποφασισα να σας δειξω μερικα hairstyles που θα ειναι κομψα,ευκολα,γρηγορα και ανθεκτικα για να αντεχουν τετοιες μερες!

 1ο)κοτσος ψηλος (topknot)

 Ειναι η ευκολη λυση για ολες μας πιστευω!Ενας ωραιος ψηλος κοτσος μπαλαρινας που θα μεινει ολη μερα εκει σε ολες τις καιρικεσ συνθηκες!!χωρις να μπαινουν μαλλια στ προσωπο μας και ουτε να φριζαρουν αν τα ειχαμε κατω ελευθερα!! μπορει να γινει με το donat (εγω το αγορασα απο τα H&M) αλλα και χωρις μονο που οταν δεν χρησιμοποιουμε τιποτα δεν ειναι τοσο στερεο! εδω δυο αγαπημενες μου με topknot!!
 Oπως βλεπετε η Νicole Richie εχει κανει πλεξουδα γυρω-γυρω..εννοειται πως μπορουμε να παιξουμε με τα μαλλια μας και να δημιουργησουμε ευκολα χτενισματα!!!
Ενω η Lauren Conrad εχει κανει ενα πιο "φουσκωτο" κοτσο αυτο θα τ πετυχετε με τ donut και με κρεπαρισμα στα γυρω γυρω μαλλακια... λακ και ειναι πανετοιμο!


2o)κοτσιδα με ψαροκοκκαλο ή απλη!
 Αλλη μια πολυ απλη και ομορφη επιλογη!το fishtail /ψαροκοκκαλο ειναι λιγο καλοκαιρινο για καποιες αλλα εμενα μου αρεσει να την κανω και το χειμωνα!και γιατι οχι και  απο ψηλα?!
 αυτή η υψηλή fishtail πλεξούδα είναι εξασφαλισμενη με ενα κοκκαλακι  στην κορυφη και στο κατω μερος, εξασφαλιζοντας οτι κοτσίδα μενει  αθικτη  ακομη και σε ανεμοδαρμενες μερες του χειμωνα!εγω σας εχω και τις δυο επιλογες (πανω/πλαι)..


3ο)φραντζα στo πλαι πλεξουδακι 

Απο τα αγαπημενα μου...σχεδον παντα κανω πλεξουδακι στο πλαι... ειναι πολυ γλυκο και ομορφο!και δεν υπαρχουν μαλλια στ προσωπο!!εγω εδω και πολλα χρονια τ κανω αυτο και τ εχω αγαπησει απο την Lauren Conrad..



 Υ.Γ η πιο ευκολη και πιο τεμπελικη ειναι η "λυση σκουφακι" τωρα το χειμωνα ειναι must τα σκουφακια σε διαφορα χρωματα σχεδια...απλα τ φορας και δεν αγχωνεσαι για τιποτααα και δεν κρυωνεις! βασικο...


Ελπιζω να σας αρεσαν...
xxx 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου