Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2013

'the COLOSSAL volum'express mascara'  απο MAYBELLINE

Πριν απο 2 εβδομαδες ειχα περασει απο τα SEPHORA στο The Mall Athens...και ειδα πως ειχε προσφορα στις mascara MAYBELLINE ολο τον Νοεμβρη!! ηθελα και να παρω μια απο αυτες...και ετσι αγορασα την COLOSSAL με 10 ευρω!
  



Αρχικα, εχει τριχινο βουρτσακι που  εμενα μου αρεσει αρκετα! τ χρωμα που αγορασα ειναι τ 100%black!!περιεχει 10,7ml εχει πολυ προιον σε σχεση με αλλες mascara που εχω!Την πρωτη φορα που την εβαλα ενθουσιαστηκα! μου εκανε τις βλεφαριδες πολυ ομορφες,σε σχημα βενταλιας,με ογκο (κυριως στην βαση),χωριιις κομπους!πολυ ωραια για καθημερινα μακιγιαζ αλλα και οχι μονο!το ειδα και στην πωλητρια με πολυ εντονο smokey look και ηταν παρα πολυ ωραιο τ αποτελεσμα με την συγκεκριμενη mascara!







Ειναι η πρωτη mascara απο maybelline που αγορασα..(οχι η τελευταια παντως :Ρ)και εμεινα πολυ ευχαριστημενη..η προηγουμενη που ειχα και μου τελειωσε ηταν απο mac η zoom fast black mascara και μπορω να πω πως η colossal ειναι πολυ καλυτερη..με μια στρωση μονο τις δικες μου βλεφαριδες τις χωριζει αμεσως και κανει ακριβως αυτο που λεει!ενω με της mac επρεπε να περασω πολλες στρωσεις για το αποτελεσμα που θελω!



Δεν εχω να πω κατι αρνητικο για αυτην...οση ωρα και να την φοραω μενει οπως και στην πρωτη ωρα της εφαρμογης της!ουτε "κοκκαλωνει"..ουτε μου προκαλεσε ερεθισμο στο ματι (που ειμαι λιγο ευαισθητη..φοραω και φακους..οποτε περασε το τεστ απο μενα! :Ρ) 

 Ελπιζω να σαας αρεσε... 
xxx

2 σχόλια:

  1. Γειά σου!!!Είμαι νέο μέλος στο blog σου!Δεν την έχω δοκιμάσει ποτέ αυτήν την μάσκαρα αλλά μου άρεσε πολύ το βουρτσάκι!Όπότε νομίζω ότι σύντομα θα την δοκιμάσω!
    Εάν θέλεις μπορείς να επισκεφτείς και το blog μου και ελπίζω να σου αρέσει!

    Μάρω από http://beautyandmakeup-marw86makeup.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειαα σου Μαρω!!και σε ευχαριστω που εγινες μελος στ blog!ειμαι στο ξεκινημα!να την δοκιμασεις ειναι πολυ καλη!εγω τουλαχιστον εμεινα πολυ ευχαριστημενη απο την αποδοση της!!:)

      Διαγραφή