Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2013

mac 'honey love'

Και ναι.. το honey love ειναι ενα κραγιονακι απο mac που αγαπω!!Ηταν στην λιστα αγορων μου και δεν μπορουσα να μην γραψω για αυτο την αποψη μου!!







Ο λογος που ηταν σην λιστα μου ειναι ο εξης..ηθελα ενα απαλο,καθημερινο κραγιον που θα μπορουσα να το βαζω και στην σχολη να μην κανει μπαμ δηλαδη! Και ετσι εψαξα στα nude της mac και κατεληξα στο honey love..το τελειωμα του ειναι matte.. για αυτο παντα πριν το τοποθετησω φοραω lipbalm..αν και με το συγκεκριμενο αν δεν βαλεις ειναι αρκετα "απαλο" πανω στα χειλη..Το χρωμα ειναι ενα μπεζ που εχει ροζ υποτονους! Οταν το φορας δεν φαινεσαι χλωμη..και αυτο πιστευω πως ειναι πολυ σημαντικο για την επιλογη ενος nude κραγιον!ελπιζω να σας αρεσε..
xxx

2 σχόλια:

  1. Φαίνεται υπέροχο!!Γενικά αγαπώ κραγιόν Mac και έχω μια αρκετά μεγάλη συλλογή!
    Είμαι το νέο σου μέλος...Σε περιμένω στο blog μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και εγω τα αγαπω τα ατιμα!!ειναι υπεροχα!ευχαριστω πολυ π εγινες μελος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή